Informacja o zajętości widma w paśmie: 5.,9 GHz
Plan aranżacji kanału: 5.9A1
Numer GUS gminy: *021704:
Data wygenerowania raportu: 16.01.2023
Powyższe zestawienie ma charakter wyłącznie informacyjny.
Kanał | Odległość | Stan | Plan | Kanał zak. | Decyzja UKE | R/S | Stacja | Obszar | Promień [km] | Operator |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 1 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
1 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 1 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
2 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 2 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
2 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 2 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
3 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 3 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
3 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 3 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
4 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 4 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
4 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 4 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
5 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 5 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
5 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 5 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
6 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 6 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
6 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 6 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
7 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 7 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
7 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 7 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
8 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 8 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
8 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 8 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
9 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 9 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
9 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 9 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
10 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 10 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
10 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 10 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
11 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 11 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
11 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 11 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
12 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 12 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
12 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 12 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
13 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 13 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
13 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 13 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
14 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 14 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
14 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 14 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
15 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 15 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
15 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 15 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
16 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 16 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
16 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 16 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
17 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 17 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
17 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 17 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
18 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 18 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
18 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 18 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
19 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 19 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
19 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 19 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
20 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 20 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
20 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 20 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
21 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 21 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
21 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 21 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
22 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 22 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
22 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 22 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
23 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 23 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
23 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 23 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
24 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 24 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
24 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 24 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
25 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 25 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
25 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 25 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
26 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 26 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
26 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 26 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
27 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 27 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
27 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 27 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
28 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 28 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
28 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 28 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
29 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 29 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
29 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 29 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
30 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 30 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
30 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 30 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
31 | 40 | dostępny | 5.9A1 | 31 | 5101.29320.2021.2 | S | Miękinia ul. Kościelna 2 | Miękinia | 5 | Krzysztof Lis FOX-IT |
32 | 40 | dostępny | 5.9A1 | 32 | 5101.29320.2021.2 | S | Miękinia ul. Kościelna 2 | Miękinia | 5 | Krzysztof Lis FOX-IT |
33 | 40 | dostępny | 5.9A1 | 33 | 5101.29320.2021.2 | S | Miękinia ul. Kościelna 2 | Miękinia | 5 | Krzysztof Lis FOX-IT |
34 | 40 | dostępny | 5.9A1 | 34 | 5101.29320.2021.2 | S | Miękinia ul. Kościelna 2 | Miękinia | 5 | Krzysztof Lis FOX-IT |
35 | 40 | dostępny | 5.9A1 | 35 | 5101.29320.2021.2 | S | Miękinia ul. Kościelna 2 | Miękinia | 5 | Krzysztof Lis FOX-IT |
36 | 40 | dostępny | 5.9A1 | 36 | 5101.29320.2021.2 | S | Miękinia ul. Kościelna 2 | Miękinia | 5 | Krzysztof Lis FOX-IT |
37 | 40 | dostępny | 5.9A1 | 37 | 5101.29320.2021.2 | S | Miękinia ul. Kościelna 2 | Miękinia | 5 | Krzysztof Lis FOX-IT |
38 | 40 | dostępny | 5.9A1 | 38 | 5101.29320.2021.2 | S | Miękinia ul. Kościelna 2 | Miękinia | 5 | Krzysztof Lis FOX-IT |
39 | 40 | dostępny | 5.9A1 | 39 | 5101.29320.2021.2 | S | Miękinia ul. Kościelna 2 | Miękinia | 5 | Krzysztof Lis FOX-IT |
40 | 40 | dostępny | 5.9A1 | 40 | 5101.29320.2021.2 | S | Miękinia ul. Kościelna 2 | Miękinia | 5 | Krzysztof Lis FOX-IT |
41 | 40 | dostępny | 5.9A1 | 41 | 5101.29320.2021.2 | S | Miękinia ul. Kościelna 2 | Miękinia | 5 | Krzysztof Lis FOX-IT |
42 | 40 | dostępny | 5.9A1 | 42 | 5101.29320.2021.2 | S | Miękinia ul. Kościelna 2 | Miękinia | 5 | Krzysztof Lis FOX-IT |
43 | 40 | dostępny | 5.9A1 | 43 | 5101.29320.2021.2 | S | Miękinia ul. Kościelna 2 | Miękinia | 5 | Krzysztof Lis FOX-IT |
44 | 40 | dostępny | 5.9A1 | 44 | 5101.29320.2021.2 | S | Miękinia ul. Kościelna 2 | Miękinia | 5 | Krzysztof Lis FOX-IT |
45 | 40 | dostępny | 5.9A1 | 45 | 5101.29320.2021.2 | S | Miękinia ul. Kościelna 2 | Miękinia | 5 | Krzysztof Lis FOX-IT |
46 | 40 | dostępny | 5.9A1 | 46 | 5101.29320.2021.2 | S | Miękinia ul. Kościelna 2 | Miękinia | 5 | Krzysztof Lis FOX-IT |
47 | 40 | dostępny | 5.9A1 | 47 | 5101.29320.2021.2 | S | Miękinia ul. Kościelna 2 | Miękinia | 5 | Krzysztof Lis FOX-IT |
48 | 40 | dostępny | 5.9A1 | 48 | 5101.29320.2021.2 | S | Miękinia ul. Kościelna 2 | Miękinia | 5 | Krzysztof Lis FOX-IT |
49 | 40 | dostępny | 5.9A1 | 49 | 5101.29320.2021.2 | S | Miękinia ul. Kościelna 2 | Miękinia | 5 | Krzysztof Lis FOX-IT |
50 | 40 | dostępny | 5.9A1 | 50 | 5101.29320.2021.2 | S | Miękinia ul. Kościelna 2 | Miękinia | 5 | Krzysztof Lis FOX-IT |
51 | 40 | dostępny | 5.9A1 | 51 | 5101.29320.2021.2 | S | Miękinia ul. Kościelna 2 | Miękinia | 5 | Krzysztof Lis FOX-IT |
52 | 40 | dostępny | 5.9A1 | 52 | 5101.29320.2021.2 | S | Miękinia ul. Kościelna 2 | Miękinia | 5 | Krzysztof Lis FOX-IT |
53 | 40 | dostępny | 5.9A1 | 53 | 5101.29320.2021.2 | S | Miękinia ul. Kościelna 2 | Miękinia | 5 | Krzysztof Lis FOX-IT |
54 | 40 | dostępny | 5.9A1 | 54 | 5101.29320.2021.2 | S | Miękinia ul. Kościelna 2 | Miękinia | 5 | Krzysztof Lis FOX-IT |
55 | 40 | dostępny | 5.9A1 | 55 | 5101.29320.2021.2 | S | Miękinia ul. Kościelna 2 | Miękinia | 5 | Krzysztof Lis FOX-IT |
Kanał - numer kanału
Odległość - odległość od najbliższego obszaru gdzie wykorzystywany jest ten sam kanał
poniżej 30km - brak możliwości przydziału kanału z powodu zakłóceń
powyżej 30km - możliwości przydziału kanału
Plan - aranżacja kanału
stan - możliwość przydzielenia kanału
Kanał zak. - numer kanału
Decyzja UKE - numer pozwolenia lub rezerwacji częstotliwoś ci najbliższej stacji
R/S - typ decyzji: Rezerwacja / Stacja / Lin-Rad - działająca na podstawie pozwolenia
Stacja - nazwa stacji
Obszar - obszar rezerwacji
Promień [km] - promień obszaru rezerwacji lub promień zasięgu stacji
Operator - nazwa podmiotu dla którego została wydana decyzja UKE
----------------------------------------------------------
Czas obliczń w sekundach: 37.96
Wykorzystano tablicę odległości pomiędzy gminami z pliku ODL_GMIN.BIN